Szukanie offów trampkiem i rundka wzdłuż Odry iksjotą

W zeszłym tygodniu wyrysowałem małą rundę na południe od Kietrza z kilkoma odcinkami szutrowymi. W sobotę wybrałem się przetestować siebie i trampka.

Moto dało radę znakomicie, z siebie troszkę mniej jestem zadowolony, trza trenować. Dobra wiadomość jest taka, że w tamtej okolicy jest mnóstwo dróg polnych w bardzo różnym stanie na których można trenować swoje umiejętności.
Wracając trafiłem na zamknięty odcinek drogi pod Wojnowicami - odbywał się tam 1. Rajd Baborowa

1 Rajd Baborowa




W niedzielę zabrałem Domę i iksjotę na rundkę wzdłuż Odry.
Z Raciborza lewym brzegiem aż do mostu w Bierawie, i powrót prawą stroną przez Rudy.

Pałac w Łubowicach (mieszkał w nim Eichendorff)

Pomnik upamiętniający rodzinę Eichenorffów

Przeprawa czołgowa na Odrze na wysokości Dziergowic - akurat OSP Cisek wodowało swój sprzęt pływający

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pierwszy offroad, pierwsze lekcje

Bieszczady jesień 2017 cz.1

Legitka i kanapa