Przydatne strony www

Dzisiaj dzień bez moto, ale z paroma nowymi motopomysłami.
Już pod koniec zeszłego sezonu wyprzedzając niejako motoporutę zimową zastanawiałem się gdzie można by uderzyć w nowym motoroku. Pojechałem niestety ;) do Indii i mój zapał motopomysłowy musiał odrobinkę poczekać.
Jako, że dziś miałem dzień bez moto, i jednocześnie zdrową dawkę alko-weny (zawsze pomaga! [zarówno alko jak i alkowa]) płodzę posta.
Minionej jesieni trafiłem na kilka stron www, które zapowiadały się dość obiecująco, co skutkowało ich pojawieniem się w zakładkach. Niestety czas nie przyniósł spodziewanej rozbudowy bazy miejsc i tras wartych odwiedzenia. Przytoczę je jednak - może ktoś znajdzie w nich to czego mi dane nie było.

www.roads2go.com
kółka to trasy (i ilość), małe różnorodne kwadraty to POI
Jak widać głównie Polska, Niemcy i Alpy. Serwis umożliwia dodawanie tras i punktów na całym świecie. Słaby potencjał, bo od około roku ani tras ani punktów w promieniu 150km od Rybnika nie przybywa.
W opcjach jest podział na trasy dla cruiserów/enduro/turystyków.
Spodziewałem się rozwoju, niestety nie nastąpił. Jednocześnie to ten typ serwisu, że wystarczy mała grupka zapaleńców i sezon zimowy, by baza danych się podwoiła :)

www.moto-opinie.info
Nie tylko miejsca warte odwiedzenia, ale i wiadomości oraz opinie na temat sprzętu (od moto przez ciuchy po mat. eksploatacyjne).
Ciekawy serwis. Posiada stale rozbudowywaną bazę punktów wartych odwiedzenia, o wiele bogatszą w porównaniu do roads2go. Jako bardzo przydatny dodatek posiada aplikację na androida - polecam test, nawet jeśli większość wyników w promieniu 50km od Rybnika już znacie/odwiedziliście.
Poniżej zrzut ekranu z punktami w Polsce. Mnóstwo.

Poza tymi dwoma serwisami mam jeszcze jeden - latawce.netstrefa.pl
Taki nietypowy przewodni po Polsce. Pokazuje czasem dziwne miejsca, i dziwnie nie pokazuje czasem oczywistych ;)

[edyta]
Jednak byłem ożarty, bo zapomniałem o chyba najlepszym serwisie pod względem turystyki:
www.polskaniezwykla.pl

Średnio motocyklowy, ale za to bardzo bogaty w miejsca mniej i bardziej warte zobaczenia. Dodatkowo aplikacja na androida (jest także na apfle).

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pierwszy offroad, pierwsze lekcje

Bieszczady jesień 2017 cz.1

Legitka i kanapa